PLANIFICACIÓ I SEGUIMENT

• 1.1 Creació d’un document per tal de recollir i establir com avaluem la competència digital dels alumnes.
    • Indicador: Reunions realitzades amb cadascun dels cicles per elaborar el document. Criteri d’èxit: 80%.
  • 2.1. Realització de la FIC digital per tal d’iniciar i/o aprofundir respecte a la competència  digital.
    • Indicador 1: Participació dels mestres a la formació. Criteri d’èxit: 80%.
    • Indicador 2: Grau de satisfacció dels partipants. Criteri d’èxit: 90%.
  • 2.2. Sistematització d’un espai trimestral per tal de continuar l’intercanvi d’aquestes experiències en claustres pedagògics.
    • Indicador 1: Sessions anuals. Criteri d’èxit: 100%.
    • Indicador 2: Integració a l’aula d’experiències compartides. Criteri d’èxit: 5 nivells.
  • 3.1. Seqüenciació d’activitats per cicles referent a la CD.
    • Indicador: Elaboració del document. Criteri d’èxit: Document elaborat.
  • 3.2. Elaboració d’un banc de recursos amb el recull de les activitats realitzades.
    • Indicador: Elaboració, ús i actualització del banc de recursos. Criteri d’èxit: 1 recurs per cada tutoria.
  • 4.1 Elaborar l’EDC i divulgar el document per fer-ne coneixedora a tota la comunitat escolar.
    • Indicador: Elaboració i publicació del document i difusió amb la comunitat educativa. Criteri d’èxit: Document fet i compartit.