OBJECTIUS

• Objectiu 1: Establir criteris d’avaluació de la competència digital per cursos. Curs 24-25 fins 25-26.
      • Indicador: Elaboració del document amb els criteris d’avaluació per nivells. Criteri d’èxit: 80%.
  • Objectiu 2: Fomentar la formació contínua del professorat del centre, l’aprenentatge entre iguals i l’intercanvi d’experiències. Curs 22-23 fins 24-25.
      • Indicador 1: Percentatge de participació del professorat a la formació. Criteri d’èxit: 80%.
      • Indicador 2: Realització de 3 sessions d’intercanvi d’experiències entre el claustre. Criteri d’èxit: 100%.
  • Objectiu 3: Dissenyar el desplegament curricular de la competència digital de l’alumnat. Curs 22-23 fins 24-25.
      • Indicador 1: Seqüenciació d’activitats per cicles referent a la CD. Criteri d’èxit: Document elaborat.
      • Indicador 2: Elaboració d’un banc de recursos d’activitats per treballar la CD per nivells. Criteri d’èxit: Publicació, ús i actualització del banc de recursos per part dels docents.
  • Objectiu 4: Divulgar l’EDC a la comunitat escolar. Curs 22-23.
      • Indicador: Redacció i difusió de l’EDC al centre. Criteri d’èxit: 100%.