AVALUACIÓ

L’EDC s’avaluarà de forma periòdica, revisant objectius i activitats planificades per tal de determinar el grau d’assoliment, i si és necessari modificar els objectius, les actuacions o la temporalització. És a dir, al llarg de tot el procés d’implementació de l’EDC, s’aniran recollint dades vinculades amb les actuacions per valorar en quin grau es compleixen les expectatives d’assoliment.

Per fer-ho s’han establert uns indicadors d’assoliment per les diferents activitats, així com pels objectius.

Cada curs escolar es farà la valoració dels resultats, i s’aniran fent les adaptacions que es considerin adients per garantir que la nostra escola va construint i consolidant l’estratègia digital. Per tant, a partir del curs 2022-23 anirem incorporant en aquesta pàgina les dades que es vagin recollint, i les valoracions fetes per tota la comunitat educativa.

Quan l’EDC arribi al final de la planificació, caldrà realitzar una nova diagnosi per actualitzar-la i actualitzar els objectius, actuacions en funció de les noves necessitats.

AVALUACIÓ CURS 22-23

Les activitats que s’han fet durant aquest curs 22-23 i s’han finalitzat han estat:

• ACTIVITAT 2.1. Realització de la FIC digital per tal d’iniciar i/o aprofundir respecte a la competència digital.

Assolit. L’indicador de qualitat s’ha assolit, ja que el 96% del claustre ha realitzar la formació, aconseguint el criteri d’èxit marcat.

Com a indicador de qualitat ens havíem proposat que el 90% dels participants a la FIC valoressin la formació amb un grau de satisfacció alt o molt alt, assolint l’objectiu marcat (segons les dades de l’enquesta passades als participants).

• ACTIVITAT 4.1. Elaborar l’EDC i divulgar el document per fer-ne coneixedora a tota la comunitat escolar

Assolit. Ens havíem proposat que a finals del curs 2022-2023 l’Estratègia Digital de Centre estigués elaborada i publicada. El criteri d’abast de l’elaboració del document s’ha assolit, ja que l’estratègia digital de centre està realitzada.

Per altra banda el criteri de qualitat marcat era que estigués l’EDC publicada dins del termini previst i s’ha assolit, ja que amb data de juny del 2023 tota l’estratègia digital de centre ha quedat publicada a la web del centre i es compartirà amb la comunitat educativa l’estratègia digital de centre amb un missatge a través del Canal Telegram de l’escola Arraona.