Comunicació dels resultats

ETAPA INFANTIL: S’entreguen dos informes-cartes ( febrer i juny). El primer és més d’adaptació i el segon més de coneixements.

ETAPA PRIMÀRIA: S’entreguen tres informes-cartes en acabar cada trimestre. En cada carta s’exposa tot allò treballat i com ho ha assolit l’alumne/a.

En el primer trimestre també hi ha els apartats on es valoren sentiments/emocions i hàbits /rutines.

En el tercer trimestre s’inclou el nou informe ESFERA, on es valora cada un dels àmbits de les diferents dimensions amb les següents valoracions:

NA: NO ASSOLEIX

AS: ASSOLEIX SUFICIENTMENT

AN: ASSOLEIX NOTABLEMENT

AE: ASSOLEIX EXCEL.LENTMENT

Al final de cicle ( 2n, 4t i 6è ) i a final d’etapa ( infantil i primària) s’inclouen la valoració de les capacitats d’ infantil i les competències bàsiques de primària.

 

A més de les avaluacions finals compartides per tot el claustre i de les informacions individuals que cada tutor concreta en un informe i comunica als respectius familiars, es fa una publicació de l’avaluació dels aspectes comunitaris. Aquests aspectes es debaten en plenaris amb la participació de tots els membres de la comunitat per tal d’assolir i donar qualitat als aspectes que funcionen i fer propostes de millora dels que no han funcionat com s’esperava.