VISITA DELS AGENTS RURALS

Bon dia famílies, durant el matí d’avui ens han visitat els Agents Rurals a l’Escola!!!

A la classe dels grans ens han explicat que hi ha espècies en el nostre territori que són invasores i, poc a poc, el·liminen ales autòctones de la nostra terra.

A la classe dels petits, els Agents Rurals ens han visitat per explicar-nos en què consisteix la seva feina. Ens han ensenyat en un vídeo la gran quantitat de tasques que duen a terme, entre elles, vigilar els boscos, cuidar els animals que hi viuen, prevenir incendis, vigilar la qualitat de l’aigua de rius i llacs, etc.

També ens han portat diferents tipus de nius i hem escoltat diferents cants d’ocells .

Hem alliberat al pati de l’escola un ocell esplugabous. Ha estat molt interessant!!!!