VISITA DE LA MÍRIAM DE LA UAB

Aquest any a l’escola la Dula hem tingut el goig de tenir una alumna de la Universitat Autònoma de Barcelona que ens ha estat acompanyant a la realització d’un projecte de la descoberta del poble. Un projecte que parteix de l’interès de l’alumnat, per donar a conèixer i estimar cada cop més el nostre poble. Un poble petit però amb una riquesa cultural, tradicional i patrimonial molt interessant.

Aquí un tastet d’algunes de les imatges del dia que ens va venir a fer una visita per conèixer de primera mà l’escola. Va ser una visita molt agradable. Per acabar vam donar-li un petit detall que vam preparar entre tots els nens i nenes i les mestres.

Imatges de la visita de la Míriam