EXPOSICIONS DE MEDI NATURAL

Els alumnes de la classe dels grans, durant aquests dies han estat investigant i cercant informació de diferents temàtiques relacionades amb el medi natural:

• La Gemma ha fet recerca de l’aparell circulatori i el Guillem del respiratori.
  • L’Agnès sentia curiositat pel microscopi òptic.
  • L’Arnau volia saber les alteracions i cures que hi poden haver en alguns dels nostres sentits i l’Aleix les etapes de la vida de les persones.

Un cop finalitzada la recerca, els alumnes van elaborar una presentació pwp on van aprendre a crear les diferents diapositives, inserir imatges i vídeos, fer transicions… Finalitzada la feina va tocar aprendre el contingut seleccionat i preparar l’exposició amb els companys.

Avui, divendres 6 d’octubre, ha estat un dia especial ja que la Gemma, el Guillem i l’Agnès han fet l’exposició dels seus temes a tota l’escola. A pesar dels nervis inicials, ha estat tot un èxit!!!

Moltes felicitats, ho heu fet genial!!!!