XXè Certamen de lectura en veu alta a Balaguer

El dia 14 de març de 2024, la Irene de 3r i la Paula de 6è, han estat les representants de la nostra escola al Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat al teatre de Balaguer.

Totes dues ho han fet molt bé i la Irene ha estat una de les escollides per representar a la Noguera a la final territorial que se celebrarà a Balaguer al maig. Enhorabona Irene! Felicitem també a tot l’alumnat de CM i CS per la seva implicació i treball previ de preparació de les lectures. També mereixen una felicitació especial les nostres representants suplents: l’Angelina de 4t i l’Àfrica de 5è. Enhorabona a tothom!

LLEGIR ÉS VIURE!