Tutors de contes 23-24

El dimarts 17 d’octubre de 2023  hem fet la primera sessió de tutoria de contes  d’aquest curs!

Els infants de Cicle Mitjà han estat amb les classes d’I3, I4 i I5 i els han explicat un conte: “El cargol fabufantàstic”.

També han pogut fer un cargol de plastilina molt bonic!

Tot l’alumnat de cicle mitjà s’ho ha passat molt bé preparant la dinàmica i portant-la a terme;  els alumnes d’infantil han gaudit de la història i la companyia. Com cada curs, ha estat una experiència molt enriquidora per a tothom; grans i petits ja esperen amb moltes ganes la propera sessió.

Mireu quines fotos més boniques!