Taller de teatre cicle superior

El dia 7 de novembre de 2023, els alumnes de cicle superior van poder gaudir d’un taller de teatre.

Gràcies a la Plataforma per la Llengua i l’ajuda de la Marta Rosell, professora de cant a l’aula de teatre de Lleida i alumna de L’Institut del Teatre, els alumnes van poder gaudir d’una vetllada molt agradable i van poder descobrir molts aspectes que hi ha darrere de les arts escèniques.

S’ho van passar d’allò més bé i algun d’ells/es potser va deixar enrere la vergonya; qui sap si aquest taller haurà servit a algun dels nostres alumnes per descobrir la seva autèntica vocació.