Festival de Nadal 2023

El dia 20 de desembre de 2023 vam tornar a celebrar el tradicional “Festival de Nadal” a la nostra escola.

Tots els alumnes de l’escola, des dels més petits fins als més grans, van cantar cançons d’allò més animades dirigits per la Lucia, la nostra mestra de música. La presentació de l’acte anava a càrrec dels alumnes de 6è d’enguany.

Felicitar a tots els infants perquè tots ho van fer molt bé!

Quan van finalitzar les actuacions -amb cantada final tots junts- es va fer l’entrega de premis dels dibuixos guanyadors del tradicional concurs de dibuixos de Nadal: hi havia un regal per a cada classe gentilesa de L’AFA de l’escola i un diploma per curs al dibuix més votat per les famílies; també es va comunicar el nom de la guanyadora absoluta d’aquest concurs de dibuix, el qual servirà com a portada per a les festes nadalenques del proper any al poble.

El Claustre i personal de l’Escola L’Àlber us desitja:

MOLT BONES FESTES A TOTHOM!