Castanyada 23-24

Un curs més, el dia 30 d’octubre de 2023 vam tornar a celebrar la tradicional festa de la castanyada, tot compartint l’acte amb els familiars dels nens i nenes del nostre centre. Aquell dia al final ens va ploure, sort que teníem una ubicació alternativa a cobert, el poliesportiu!

Un cop les famílies van accedir al recinte, els diferents cursos van cantar i ballar tot un seguit de danses i cançons tradicionals de la tardor i la castanyada. Les actuacions, com sempre, van ser d’allò més lluïdes, ja que els els nostres alumnes s’esforçaven d’allò més per fer-ho bé davant els seus pares i els companys d’altres cursos.

Tot seguit vam fer l’entrega de premis del concurs de carbasses de Halloween, organitzat pels teachers d’anglès de l’escola. Felicitats als guanyadors, realment hi havia carbasses molt boniques i terrorífiques!

Després de l’entrega de premis del “Pumpkin Contest”, tots junts vam cantar i ballar la cançó “Skeleton dance”.

Per acabar la festa, els alumnes de 6è van repartir castanyes i beguda (gentilesa de l’AMPA de l’escola) per a tots els nens i nenes.

Mireu quines fotos més boniques!