Els alumnes de 6è visiten el Torre Vicens

El passat 28 de febrer, un any més, els alumnes de 6è vam visitar l’Institut Torre Vicens. Ens van explicar el programa TEI (Tutoria entre iguals), d’acompanyament d’alumnes i vam fer una petita visita pel centre, a càrrec d’alumnes de 4t d’ESO.

Després vam esmorzar al pati, on ens vam retrobar amb alguns exalumnes de l’escola. Per acabar, vam realitzar dos tallers a càrrec d’alumnes de 3r d’ESO: un taller STEAM relacionat amb els ODS i un taller d’esports. Va ser un matí força interessant, ja que vam poder conèixer el centre de referència de l’escola per passar cap a la secundària .