Promoció de l’Handbol

El club Creu Alta Sabadell Handbol (CASH), juntament amb l’AMPA i els mestres d’Educació Física estan fent promoció de l’Handbol. És per això que durant aquest més de maig l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è ha estat fent algunes sessions d’handbol. Durant aquests dies han vingut tres entrenadors del CASH que ens han estat ensenyant com es juga. En concret hem treballat les passades i recepcions, el cicle de passos, els llançaments… i hem acabat fent partits.

A més a més el dilluns 29 i el dimecres 31 de maig, faran promoció d’aquest esport al pati de l’escola a partir de les 16:15 (horari extraescolar). Tots aquells que vulgueu conèixer més aquest esport hi esteu convidats.

Clicant aquí podeu veure algunes fotos d’aquests dies.