COLÒNIES A MAS BANYERES 3r

Els dies 17, 18 i 19 de maig els infants de les classes de “Els Videojocs” i “Els investigadors/es” van anar de colònies a la casa Mas Banyeres situada a Centelles, dins la comarca d’Osona.

Durant aquests dies, els infants han gaudit dels diferents espais de la casa així com, del seu entorn i de la natura.

La casa de colònies Mas Banyeres es va convertir en una escola de Bruixes i Bruixots, on durant l’estada havien de realitzar diferents activitats per poder aconseguir un diploma.

Aquestes activitats van ser: tirolina i espeleologia, rocòdrom, tir amb arc al bosc, circuit de ponts elevats amb tirolina al bosc del cel i roadbook pel bosc on, organitzats per equips, havien de posar a prova la seva orientació, l’enginy i les seves habilitats per tal de completar un itinerari per la natura fins arribar al final.

A part d’aquestes activitats també van visitar la grangeta de Mas Banyeres on van veure i van poder tocar diferents animals.

A les nits van realitzar un joc de nit amb les seves lots (llanternes) i l’última nit van ballar a la disco.

S’ho van passar pipa!!!

Per veure les fotos cliqueu a sobre de la següent imatge: