L’alumnat de 4t conquista La Mola

Sortida a la Mola

El passat dijous 18 de febrer, els i les alumnes de 4t vam anar a fer una excursió a la Mola.

L’objectiu d’aquesta sortida era tancar el nostre projecte de medi: Els paisatges. A més vam poder gaudir d’un dia a la natura i fer una mica d’activitat física. També ens hem pogut conèixer una mica millor fora de l’aula. Tot i que no es va poder realitzar tota l’activitat a causa de la boira que hi havia des del cim de la muntanya i que impedia la vista total dels elements del paisatge, l’alumnat i els mestres vam aprendre i vam veure reflectit a la realitat molts dels aspectes treballats en els nostres projectes. Aquests els anirem penjant al llarg de la setmana i podreu observar els resultats final dels treballs que han realitzat a classe.

De moment, us deixem amb aquests vídeos que esperem que us agradin de la sortida a La Mola!

4t A

4t B