Fenòmens meteorològics

Els i les alumnes de 6è vam visitar el museu de la ciència de Barcelona al qual vam realitzar un taller per descobrir la meteorologia. En aquest taller, l’alumnat ha fet diferents experiments que li han permès descobrir quines són les variables meteorològiques principals. Ha pogut esbrinar, per exemple, com es formen els núvols, interpretar què són i què representen les altes i les baixes pressions o com, en funció de l’estació de l’any, varia la incidència dels rajos solars sobre la superfície de la Terra.

Objectius del taller:

• Identificar diferents variables meteorològiques.
  • Reconèixer la relació entre diferents variables i el temps meteorològic.
  • Valorar la ciència i el mètode experimental com un mètode vàlid i contrastat per estudiar, analitzar i comprendre el món que ens envolta.

Després del taller, vam fer una visita pel museu començant pel Bosc Inundat i totes les activitats que hi han exposades a tot el museu.

Cliqueu al següent enllaç per veure totes les fotografies.