Els alumnes de 3rA fan un petit tastet com a presentadors de ràdio

Hola, famílies de la classe dels i les espies de tercer de primària!!

Com ja sabreu, fa dies que hem estat treballant diferents tipologies de text, en concret la notícia. A través de diferents activitats que es fan en els tallers d’expressió oral i escrita que han preparat les nostres mestres, hem après quines són les diferents parts d’una notícia i la importància de comunicar el missatge de manera entenedora per tal que l’espectador o l’oient estigui atent a què s’està explicant, entre d’altres.

Per això, en aquesta entrada, us volem mostrar la feina ben feta dels cinc grups que han fet l’activitat “Fem ràdio”.
Fins ara heu estat acostumats a escoltar diferents notícies detallades per presentadors i presentadores coneguts i conegudes… però aquí haureu de preparar bé les orelles perquè els comunicadors i comunicadores, tant de les notícies més boges que hàgiu vist com de les més reals que hàgiu escoltat, seran els mateixos alumnes de Tercer A.

Ells i elles ja s’han animat a fer un tastet de presentadors i presentadores de ràdio, vosaltres us animeu a ser els seus oients?
A gaudir dels grans treballadors i treballadores que tenim a l’aula!

En aquest post trobarem els alumnes del primer grup: David Líndez, Zenabe, Toni, Marta i José.

En aquest post trobarem els alumnes del segon grup: Eva, Aleix, Ainhoa, Marcos, Ferdaous.

En aquest post trobarem els alumnes del tercer grup: Pablo, Cloe, Rima, Nayara i David Fernández.

En aquest post trobarem els alumnes del quart grup: Jouhaina, Noa, Júlia, Paula, David Muñoz i Mamadou.

En aquest post trobarem els alumnes del cinquè grup: Gabriela, Sergio, Lucía, Ibai i Izan.