Comiat 6è i festa fi de curs

Estimades famílies,

el passat dimecres 22 de juny vàrem fer el comiat de l’alumnat de 6è. Va ser una jornada molt emotiva on els pares, mares i familiars dels i les alumnes de l’últim curs de primària van poder entrar a l’escola i gaudir, entre somriures i llàgrimes, de la fi d’una etapa dels seus fills i filles a l’escola Andreu Castells per començar amb molta il·lusió una de nova.

Aquell matí, petits, mitjans i grans vam poder gaudir de la festa amb música, balls i aigua fresqueta . També vam tenir un bon esmorzar amb coca i síndria, per cortesia del pare de l’Adrian Sosa de 4t que treballa a la fruiteria “SUPERVERD” a l’avinguda Concòrdia núm 29. Amb aquest esmorzar estiuenc vam poder agafar forces pel “Holi festival”, el pati va quedar ben ple de colors així com els i les alumnes.

Tots vàrem gaudir d’una fantàstica festa!

Aquí teniu el link per poder veure totes les fotos.

Que tingueu un molt bon estiu!

Equip de mestres de l’escola Andreu Castells.