JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 24-25

CONSULTA LLISTAT DE BEQUES MATERIAL I LLIBRES DE TEXT AJUNTAMENT CURS 2023/2024 clica aquí

Com creixen els infants a l’Andreu Castells

“… de peTits a grAns …”

Hàbits i Rutines

Moments del dia a dia

Ambients i

Caixes d’Aprenentatge

PETITS

MITJANS

GRANS

Per més informació, podeu escriure un correu al mail de l’escola: a8044314@xtec.cat

AMETLLERS FLORITS

“Al febrer surt la flor de l’ametller”, diu aquesta dita catalana.
Després de parlar sobre aquesta dita a l’aula i interpretar-la, les nenes i nens de l’aula d’I5 han sortit als voltants de l’escola per veure els arbres que hi ha, així com altres plantes i… Llegeix més»

CARNESTOLTES A PSICOMOTRICITAT

La setmana del Carnestoltes les classes d’I3 i d’I4 a psicomotricitat vam gaudir d’una sessió molt especial. Els infants es van poder disfressar amb robes, perruques, barrets, i amb tot l’espai van poder ballar al ritme de la música. Ens ho vam passar molt bé!
Cliqueu… Llegeix més»

A I3 juguem amb els números

Els infants d’I3 han estat molt engrescats aquests dies jugant amb els números. A través de situacions quotidianes del dia a dia i de propostes que s’han anat trobant, han explorat, conegut i compartit bonics moments i nous aprenentatges matemàtics, entre d’altres. La principal raó… Llegeix més»

2nB TARDA DE LLIBRES I JOCS

Els nens i les nenes de 2nB aprofitant la bona temperatura del passat dimecres, vam sortir a llegir llibres i contes.
L’adquisició de l’hàbit lector és un dels aspectes i objectius fonamentals de l’etapa de l’Educació Primària. Més tard van poder jugar, fins l’hora de marxar.
Podeu… Llegeix més»

MUSEU MINERALS ARENYS DE MAR

Descobrint el món fascinant dels minerals: Sortida al Museu Mollfulleda de Mineralogia d’Arenys de Mar
El passat 28 de novembre les classes de 2nB, 4t i 5è   vam anar al Museu de Mineralogia d’Arenys de Mar, aprofitant que ha sorgit com a interès, els minerals.
Vam tenir… Llegeix més»

Alçada vs. Llargada

Hola famílies!
Ara fa uns dies, un company de classe va portar un objecte a l’aula que no sabíem què era: era molt llarg i tenia números…

El vam observar i manipular. Fent hipòtesis i amb informació que ja sabíem, entre tots, vam concloure que era… Llegeix més»

Aventures Innovamat 2nB

AVENTURES INNOVAMAT : SIMETRIES
A partir d’un repte, que han resolt entre tots i totes han aconseguit ajudar a una arquitecta que havia perdut parts  d’uns plànols per construir uns edificis simètrics.
En aquesta sessió, han  treballat amb figures simètriques, i han trobat eixos de simetria, completant… Llegeix més»

SESSIONS D’EXPRESSIÓ CORPORAL I CIRC A 2nB

Durant 3 setmanes seguides a Educació física els infants de segon han realitzat l’activitat d’expressió corporal i circ a l’escola.
Hem treballat activitats per aprendre jocs malabars, l’equilibri sobre objectes i acrobàcies senzilles.
En aquestes sessions han gaudit molt i també han après diferents tècniques per millorar… Llegeix més»