NOTÍCIA: Ens fem grans

Ens fem grans

El passat divendres 24 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t de Primària van participar en el taller “Ens fem grans”, organitzat per l’Agència Catalana del Consum. A través d’una proposta lúdica i participativa, els nens i nenes van reflexionar sobre la importància de prendre decisions responsables i gestionar bé els recursos.

El punt de partida va ser una situació ben especial: una de les talleristes necessitava ajuda per organitzar aniversaris per a diferents infants. A partir d’aquesta idea, els alumnes van haver de planificar una festa d’aniversari, tenint en compte el pressupost disponible, els interessos i la situació de cada nen o nena. Per acabar, van dissenyar una invitació d’aniversari plena de creativitat i imaginació.

Va ser una activitat molt participativa que va permetre als infants aprendre jugant, col·laborar en grup i reflexionar sobre el consum responsable d’una manera propera i significativa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>