PROJECTE “ITINERARIS DE NATURA”

L’Escola Valdelors promou gràcies als Projecte Itineraris de Natura la descoberta del seu patrimoni natural, paisatgístic i cultural. Aquests itineraris formen part dels projecte del centre i reben el suport de l’Ajuntament de Vandellòs, el centre estudis La Vall, i l’empresa el Tossalet que ens fa el guiatge de natura.

 

El dijous 9 de maig vam sortir a fer la ruta de la Serrada. El dia va ser genial. Vam gaudir de la sortida i de la natura. Però a part de fer senderisme i fer esport, descobrim el nostre paisatge i la natura que ens envolta.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>