El passat divendres dia 20 de setembre, vam tenir la sort de realitzar una activitat proposada per la Biblioteca Jaume Jardí de Vandellòs.
L’activitat es va desenvolupar a l’auditori municipal i de la mà de dos músics de la fundació van apropar amb un repertori molt bonic la música i la vida de la cantant soprano Victòria dels Àngels, donat que és va celebrar el 100 anys del seu naixement .
“GRÀCIES PER AQUESTA OPORTUNITAT.”
“Des de la Fundació s’ha treballat en la commemoració del centenari de Victoria de los Ángeles els anys 2023-24 perquè aquesta efemèride tingui la presència nacional i internacional que requereix. Tot reivindicant la figura de Victoria de los Ángeles com a artista però també com a dona i pionera, posant-la, amb aquest aniversari, a l’abast d
e tota la ciutadania com a un dels referents sorgits al país durant el segle XX.”

