INCI DEL PROJECTE DE RECERCA
Els nens i nenes més petits del centre han iniciat aquesta setmana un recerca per ajudar a la NAC una follet que treballa d’astronauta. Encara ens queda feina per poder ajudar a trobar el planeta perdut.

NOTA: inici
Un nou follet ens porta notes a la comunitat dels petits per començar plegats una recerca sobre els plantes i la tasca dels astronautes. QUINA GRAN FEINADA.

INVESTIGACIÓ
Hem iniciat el projecte fent hipòtesis, preguntat, experimentant. La curiositat és el primer pas per començar la investigació

CREACIÓ
A partir de la nostra recerca, hem iniciat creant espais d’aprenentatge on el treball artístic i creatiu és la base de tot l’aprenentatge.

EXPERIMENTAR
La fase més important de tot el projecte serà provar i experimentar. Aquesta setmana hem començat aquests projecte experimentant i buscant informació.

