17a Cursa d’Orientació Escolar

Imagen 1
El proper dia 26 d’abril de 2015 se celebrarà la 17ª Cursa d’Orientació Escolar.
El divendres anterior a la cursa, el 24 d’abril, al Parc Ramon Barnils, es realitzarà un entrenament obert a tothom per tal que els participants que desconeixen aquests esport, o que vulguin escalfar motors per a la cursa de diumenge, puguin fer un tast d’orientació. L’horari d’aquest entrenament serà de 17 a 19 hores.
El diumenge 26 d’abril la cursa s’iniciarà al pati de l’escola Turó de Can Mates i, transcorrerà per tot el límit del Parc del Turó de Can Mates però sense sortir del Parc; la finalització de la mateixa serà també dins de l’escola.
Tots els participants disposaran d’una tarja electrònica que hauran d’anar validant a les diferents fites, facilitant així les tasques d’organització. Els corredors tindran una hora de sortida predeterminada que es podrà consultar prèviament a l’OMET o a la seva pàgina web.
Les edats dels participants són des dels nascuts el 2008 en categoria prebenjamí, fins els nascuts el 1996 en categoria juvenil. Els participants poden competir sols o en parelles i, en categoria prebenjamí (nascuts el 2007 i 2008), poden anar acompanyats d’un adult.
Per inscriure’s al Campionat:

1. Imprimir el díptic del Campionat a http://omet.santcugat.cat/ i dipositar-lo a l’urna de l’escola situada a consergeria

2. Data límit d’inscripció: dimecres 22 d’abril

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *