ACORDS CONSELL ESCOLAR

ACORDS  CONSELL ESCOLAR ORDINARI 21/10/2020

• S’aprova per unanimitat dels assistents l’acta anterior.
  • S’aproven les modificacions del Projecte lingüístic (podeu consultar el document a l’apartat de documents de Centre del bloc).
  • Es dóna a conèixer la programació general anual pel curs 2020-21 (document disponible al bloc de l’escola).
  • S’informa de la proposta de digitalització que s’ha presentat als pressupostos participatius de l’ajuntament.
  • S’acorda per unanimitat publicar els acords de les reunions de Consell Escolar a la pàgina web. Es farà des de l’escola amb prèvia revisió dels assistents.
  • Per últim, s’acorda plantejar a la propera reunió  del Pla Educatiu d’Entorn una formació digital per a les famílies que ho demanin ( una primera online i una segona presencial si les mesures sanitàries ho permeten)