TRANSPORT ESCOLAR NO OBLIGATORI CURS 2024-25

MATÍ I TARDA; Gestionat pel Consell Comarcal
SOL·LICITUDS:  del 20 de juny fins el 28 de juliol. A partir d’aquesta data les sol·licituds que puguin arribar, pel servei de transport escolar, quedaran en llista d’espera en funció de les places que tinguem disponibles.
Un cop revisades totes les sol·licituds, a primers de setembre i abans de l’inici del curs escolar, us enviarem un correu de confirmació de la plaça.
El funcionament serà el mateix que el curs passat, accedint a la nostra pàgina web, clicant al següent enllaç:

MIGDIA: Gestionat per l’Ajuntament amb un mínim de 10 infants.

Interessats/des cal comunicar-ho a l’escola abans del 15 de juliol.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *