3r i 4t: Actes pel Dia de la Pau

Els alumnes de 3r hem dedicat les hores de l’assignatura de valors per parlar sobre l’origen del símbol de la PAU i hem vist diferets animacions per reflexionar sobre la tolerància, l’amistat, la importància de no fer als altres el no volem per a nosaltres i sobre el respecte. Finalment, hem realitzat uns símbols de la PAU dels quals hi pengen unes plomes, en les plomes hi hem escrit valors que nosaltres considerem importants (amor, solidaritat, compartir, ajudar…) i frases relacionades amb el tema, com per exemple, ajudar a les persones grans o tractar bé als teus companys i companyes.

Els alumnes de 4t hem dedicat el mes de gener a treballar el valor de la tolerància, centrant-nos sobretot en el respecte i la igualtat, en tots els aspectes.
Hem fet una lectura i hem visionat diferents curts: “Nit i dia”, “Joy Story” i “El regal”.
Per finalitzar el mes de gener i tancar el tema hem fet un mural comú entre les dues classes, on els infants han après a utilitzar el compàs (eina matemàtica) per elaborar els seus signes de la Pau.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *