DOCUMENT SOL·LICITUD DE LA BECA DE MENJADOR (clica)

CATALÀ_GUIA PER A COMPLIMENTAR LA SOL·LICITUD DE MENJADOR ESCOLAR 2021-2022

CATALÀ_PREGUNTES FREQÜENTS

CASTELLÀ_GUIA PARA CUMPLIMENTAR LA SOLICITUD DE COMEDOR ESCOLAR 2021-2022

CASTELLÀ_PREGUNTAS_FRECUENTES

El 69.448, número de desempat per a la preinscripció escolar 2021-22: Aquest número serveix per ordenar les sol·licituds d’Educació infantil i Primària en els casos d’empat de punts

LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE EN PRIMERA PETICIÓ ORDENADA A 7/05/21 (fer clic)

Publicació de l’oferta inicial de places d’educació infantil i educació primària 2021-2022

(FER CLIC A LA IMATGE) informació telèfon 93 376 08 79

Pla d’actuació curs 2020-21

Registre d’entrades i sortides del centre de cada grup definint les vies d’accés i el recorregut.

3r Taller de volum

Durant aquest tercer trimestre, els alumnes de tercer estan treballant el volum. És per aquest motiu, que al llarg d’aquestes últimes setmanes, els infants han realitzat un taller del volum. Al taller ens han ensenyat com elaborar una pasta que ens servirà per a fer… Llegeix més»

Creating a story!

Des de l’àrea d’anglès, les nenes i els nens de 3r hem creat un conte tots junts i estem molt orgullosos del resultat! Primer, vam pensar en uns personatges, l’escenari on passa la història, el problema amb el que es troben els personatges i la… Llegeix més»

2n: EL CÒMIC

NOTÍCIA!!!
Els infermers i infermeres i els farmacèutics i farmacèutiques han creat els seus propis CÒMICS a castellà!
A partir de la incorporació de còmics a “la biblioteca de castellano”, les nenes i els nens es van engrescar amb la descoberta d’aquest gènere literari tant divertit.
Primer, van… Llegeix més»

SLIME

Els nens i nenes de l’aula màgica, s’han informat en internet de com fer slime, vam veure un vídeo i després d’aconseguir tots els ingredients i fer la recepta es van posar mans a l’obra. No va ser fàcil aconseguir la textura adequada, però al… Llegeix més»