MISSATGE DE COMIAT DE LA VELLA QUARESMA

La setmana passada la Vella Quaresma ens va deixar una sorpresa que ens va alegrar molt a tots/es i, no és per a menys. Cada infant va aconseguir un gomet daurat amb una cara contenta dibuixada a sobre. Tots i totes van sortir de l’escola aquell dia súper orgullosos i llampants amb aquells gomets tan bonics.

Per aquesta setmana, la Vella ens va demanar que ens esforcéssim a parlar sense cridar i escoltar a aquell que vol parlar. La veritat és que tots i totes s’han esforçat molt en cumplir-ho però, no obstant això, el missatge d’aquesta setmana és un petit comiat que ens deixa la nostra estimada velleta perquè a partir de demà, divendres 13, se’ns ha demanat a les escoles tancar per a afavorir la contenció del coronavirus. Així doncs, esperem veure-la aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *