Setmana Cultural a Cicle Superior!

Aquesta setmana ha estat la SETMANA CULTURAL a l’escola. Durant aquests dies, hem estat treballant la civilització xinesa i la hinduista.

5è A La Dinastia del Drac
5è B Els Red Panda
6è A Shiva
6è B Ganesh

Els i les alumnes de 5è han fet fanalets, han après a escriure el seu nom en xinès, han creat un instrument típic, han elaborat un teatre a partir de les ombres xineses, entre d’altres.

Els i les alumnes de 6è han començat treballant diferents racons: collars típics, porta espelmes, pompons, mandales i taller de henna. A més, han creat un instrument típic hindú, la seva pròpia Jamsa de fang, etc.

En aquest vídeo podeu veure les diferents activitats que han realitzat l’alumnat de Cicle Superior. Hem après molt d’aquestes dues civilitzacions i ens ho hem passat d’allò més bé!