Setmana Cultural a Cicle Mitjà!

Aquesta setmana ha estat la SETMANA CULTURAL a l’escola, hem treballat les CIVILITZACIONS de Grècia i Roma📜🏛

Cada nivell ha treballat a través de presentacions de l’edat antiga, personatges referents com Hipatia, Theona de Crotona, Mevia i Minerva, tallers de grecs i romans amb diverses activitats per situar-nos en aquella civilització, una gimcana a través dels jocs olímpics que es feien en aquella època, creació de vestimenta com corones o pergamins grecs, també cascs i escuts romans, entre moltes altres activitats. Ens ho hem passat molt bé!

Ha estat una setmana molt profitosa, conjuntament amb la SETMANA DE CARNAVAL; on la reina Carnestoltes ens ha fet posar pijames, anar amb pentinats divertits i sabates diferents!

Divendres l’AFA de l’escola ens ha convidat a esmorzar PÀ🍞 amb XOCOLATA 🍫 i hem pogut ballar tots plegats al pati de l’escola🌞!

Aquí podeu veure als vostres fills i filles a les seves classes:

🏅🤾🏼‍♂️3rA Olímpics i Olímpiques🏃🏽‍♀️🏆

🧿📜3rB Filòsofs i filòsofes📚🔖

🇮🇹 🏵4tA Gladiadors i Gladiadores🏟🔱

⚜️❇️4tB Soldats🏛🐎

Esperem que us agradi tant com a nosaltres, una abraçada molt gran a tothom💖!!!!!!! Fins a l’any que ve!!!!!!