P3 SE’N VA A LA BIBLIOTECA

El dimarts 11 de febrer vàrem fer una visita a la Biblioteca de Sant Ildefons amb la intenció d’apropar als infants al lloc on, per excel·lència, s’expliquen més històries, un lloc ple de contes…

Creiem de vital importància transmetre l’interès i l’hàbit lector, i és indispensable oferir models als infants que els engresquin. En aquest sentit, la biblioteca pública del barri és el lloc ideal, un context on s’ensuma el gust per la lectura per tot arreu. Allà ens van recordar les normes bàsiques que s’han de seguir per tal d’afavorir un clima adient i ens van deixar una bona estona per gaudir dels contes que tenien adaptats a l’edat dels més petits de l’escola. Per acabar, ens van explicar un conte preciós que tots/es vàrem gaudir molt.

Va ser una experiència molt intensa i interessant, el primer cop que sortíem tots plegats de l’escola per a fer una activitat conjunta.