ESCOLA DE MARES I PARES A P3

El dimecres 5 de febrer va tenir lloc l’escola de pares per a les famílies de P3, un encontre en el qual es van compartir inquietuds, dubtes i anècdotes al mateix temps que es van donar eines i estratègies d’atenció i acompanyament als infants.

Un dels moments més emotius, que us compartim a continuació, va ser la visualització d’un vídeo sobre les diferents metodologies que s’empren a l’aula i les activitats que ocupen el dia a dia dels més petits de l’escola.

Va ser una experiència molt enriquidora tant per les famílies com per les mestres de P3, moments de col·laboració i participació conjunta en aquells aspectes que afavoreixen el desenvolupament integral dels nens i les nenes.

Volem agrair la col·laboració de la psicopedagoga de l’EAP Núria Aguado que també va participar i ens va oferir el seu suport i experiència al llarg de tota la sessió.