La Setmana Cultural dels Infermers i les infermeres, i dels farmacèutics i les farmacèutiques (2n de primària)

Aquesta és la 🔬 setmana cultural 🔬 a la nostra escola i cada dia hem fet diferents activitats.

Hem escoltat el pregó del Rei Carnestoltes 🎉, hem sabut les seves ordres i també hem escoltat el judici.

La classe de les 💊 Farmacèutiques i els Farmacèutics 💊 hem fet un lapbook sobre elements de farmàcia i ha vingut en Xavi -farmacèutic de la farmàcia Feliu-Badaló- i ens ha respost moltes preguntes.

Ens han proposat un repte científic i hem fet una fórmula de crema hidratant i una altra exfoliant que hem experimentat amb les mans ✋.

També hem elaborat una orla i hem decorat la porta de la classe 🚪 amb les nostres fotos de graduats en farmacia.

A més, hem descobert la vida de la Gertrude Elion; una farmacòloga que va rebre el premi Nobel per investigació.

La classe  de les 💉 Infermeres i Infermers 💉 hem fet un lapbook-maletí 🩺 que recull tot el que hem après de la nostra referent, Florence Nightingale, i el seu ofici; el kahoot posterior ha estat molt pràctic i divertit.

Hem dedicat un dia a fer racons de salut i joc simbòlic 👨‍⚕️. Ens ha agradat molt!

Fins i tot, ens hem atrevit a posar en pràctica activitats com embenar amb guix 🩹 i l’elaboració d’una crema amb ingredients naturals 🌿.

Ha sigut molt bonic i enriquidor conèixer la història de les infermeres i fer-nos una còfia i un braçalet.

A Educació Física hem participat en jocs relacionats amb la farmàcia i la parafarmàcia, i la infermeria 🤾‍♀️. A Castellà hem practicat amb el vocabulari d’aquests dos oficis relacionats amb la ciència i tan importants avui dia. Tot Segon hem participat en un scaperoom 🔒 en anglès.

I, per acabar la setmana, hem esmorzat melindros amb xocolata 🍫, hem fet una videotrucada entre els grups de segon. Ha estat una setmana ben diferent i hem gaudit molt cada dia.

Us ho volem ensenyar amb un petit recull d’imatges que esperem que us agradi.