HAPPY EASTER!

Hola famílies!

La última setmana d’escola abans de les vacanes va ser molt emocionant per a tots i totes.

Els nens i nenes de cicle inicial s’han endinsat en la història del conillet de Pasqua que, si voleu, podeu rememorar a casa vostra aquests dies. Es tracta d’una versió de la història que dóna sentit a la festa Osterhase que se celebra a Alemania fa ja molts anys.

Després d’escoltar aquesta versió tant divertida, el conillet de Pasqua els va demanar ajuda per a poder trobar i pintar els ous de Pasqua.

Les remolatxes, les col·liflors, les infermeres i els infermers i els farmacèutics i les farmacèutiques van acceptar amb molta motivació i, ben contents, van baixar a buscar els seus ous de Pasqua.

Per acabar, els van pintar amb colors ben bonics per a preparar la mona d’aquest any.

La setmana va acabar amb l’Anna i la Cris tocant algunes cançons amb l’ukelele acompanyades dels nens i nenes i dibuixos a l’aire lliure.

I després de tota aquesta fantasia, les mestres de cicle inicial esperem que hagueu gaudit de les vacances i us desitgem a tots i totes una bona tornada a l’escola.

L’equip de cicle inicial

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *