Dia internacional de la dona i la nena en la ciència! 3R

Si des de ben petits sabem que l’èxit de la vida és troba a l’abast de tots i totes, la confiança en nosaltres mateixos serà més gran i el nostre interès i motivació creixeran de forma desmesurada.

Tots hem de tenir l’oportunitat de trobar allò que ens mou per dins, allò que ens agrada, allò que ens fa créixer…

L’escola vol inspirar i promoure valors com l’equitat, l’esforç o la constància.

L’escola vol garantir la igualtat de gènere i l’empoderament en cada nen i cada nena.

L’escola sempre reconeixerà el paper de cadascú i la seva importància en cada pas, en cada canvi i en cada nova etapa.

I tot i que a vegades el camí no és fàcil i hi apareixen molts obstacles, hem de continuar lluitant pels nostres somnis. Com deia Rosa de Luxemburgo, qui no es mou no nota les seves cadenes i, sincerament, ni ens aturarem ni deixarem que aquestes ens aturin.

Feliç dia internacional de la dona i la nena en la ciència!