Palau Can Mercader 1r A

La setmana passada, els alumnes de 1rA vam visitar Palau de Can Mercader. En l’actualitat, aquest lloc emblemàtic de Cornellà és un museu, però fa 130 anys era un palau on vivien els comtes de Bel·loc. A l’escola, vam llegir una carta que ens havien enviat el Marcel i la Silvana, parents dels comtes. Ells ens animaven a descobrir com vivien els seus avantpassats al palau. Quan vam arribar, una monitora del museu ens va donar pistes per descobrir tres dels antics objectes (un tinter, un llum i un retrat amb pintura a l’oli). Els vam dibuixar i vam poder escriure amb ploma el nostre nom. La tornada va ser cansada però entretinguda: vam comptar els esglaons per pujar a la Torre de la Miranda: 210!!!

[envira-gallery id=”3548″]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *