5è: RÀDIO CORNELLÀ

Bon dia seguidors

Els alumnes de cinquè hem visitat la ràdio de Cornellà. Hem vist com es treballa, hem vist un petit museu que tenen i com la radio també ha canviat amb el pas del temps. Ens van donar la possibilitat de gravar-nos i hem estat més d’un mes preparant a l’escola les nostres entrevistes. Ha estat molt divertit i hem treballat l’expressió oral sense adonar-nos. Estàvem una mica nerviosos el dia de la gravació però ha sortit tan bé que ens han dit que ho emetran un dia a la sintonia de la 104.6 FM. Alguns de nosaltres tenim clar que de gran volem ser periodistes.

Adéu, fins a un altre dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *