19 de juny de 2026

Festa fi de curs (25-26)

Avui, com a últim dia d’escola, hem celebrat el comiat de 6è. Tot l’alumnat ens hem reunit per celebrar aquest dia al gimnàs, on hem ballat, cantat, ens hem dedicat paraules boniques per acomiadar-nos dels més grans de l’escola, que marxen a l’institut. Ha estat un dia ple d’emocions! Si cliqueu a la imatge, podreu […]

Festa fi de curs (25-26) Llegeix més »

Acte de graduació 6è (25-26)

Ahir es va celebrar l’acte de graduació dels nens i les nenes de 6è. Va ser un dia molt especial d’acomiadament que mai oblidarem. Us deixem amb un recull de fotografies de la celebració que podeu visualitzar fent clic a la imatge que veureu a continuació. Esperem que us agradin. Molta sort en aquesta nova

Acte de graduació 6è (25-26) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut