VISITA A LA BIBLIOTECA

DESCOBRIM ELS PERSONATGES LITERARIS AMAGATS A LA BIBLIOTECA!

Els alumnes de 5è de l’escola vam anar a la nova biblioteca municipal de l’Ateneu a realitzar una activitat que feien per als nens de les escoles de tot el poble.

Abans d’anar a la biblioteca, el professor o professora de la classe que anés, els explicava com havíem d’anar. Vam fer unes coses molt divertides pels alumnes; quan vam arribar, una bibliotecària ens va explicar com funcionava la biblioteca i com s’organitzaven els llibres.

Allà, també vam fer de detectius durant una hora, buscant per diferents espais llibres que ens portés a descobrir un personatge literari amagat. M’imagino que us estareu preguntant com vam salvar els personatges? Primer de tot, vam fer grups, i a cada grup l’hi donaven una pista. Després, l’havíem de buscar a la web de la Biblioteca Municipal d’Esparreguera. Si l’encertaves, la bibliotecària i et donava una part del personatge, i així amb les altres pistes fins acabar. El grup que finalitzés, podria llegir el llibre que volgués.

Al final, ens vam acomiadar de la biblioteca; però els que haguessin portat el carnet de la biblioteca, podrien agafar un llibre en préstec que volguessin. Un cop acabat vam tornar cap a l’escola a esmorzar que ja teníem molta gana!!

img_6781-1