Obrim les portes del Liceu

Els alumnes de Cicle Superior van gaudir d’una obra de teatre en diferents tribunes del magnífic teatre barceloní.

Dimecres dia 19 5è i 6è vam anar al espectacle d’òpera al teatre del Liceu a Barcelona a veure un espectacle de Aria Kadabra .Tant els espectacles de Petit Liceu ,com la resta d’activitats , es dissenyen des d’un enfocament educatiu per tal d’esdevenir un complement i un suport a la tasca educativa que es fa en les escoles i ,també, en el sí de les famílies .

Quan hem arribat que hem trigat una hora, hem esmorzat i després em entrat al liceu i hem vist l’obra d’òpera Aria Kadabra que durava una hora l’espectacle, i per dinar vam anar al maremàgnum perquè ens va ploure al migdia però… va ser tota una aventura! Tots ens ho hem passat molt bé i ens va fer molta gràcia l’espectacle. Aquesta obra tractava d’un noi que va aparèixer al gran teatre del Liceu on havia d’esbrinar quins 5 personatges eren  per sortir del teatre, però al final ho va aconseguir amb l’ajuda de tots nosaltres! Ens va agradar a tots i totes i vam tornar ben cansats!