EL TIÓ JA ÉS AQUÍ!

Salutacions famílies!

Arribat el desembre iniciem una època de màgia i d’il·lusió a l’escola, plena de moments emocionants amb els quals crearem, tots plegats i plegades, records meravellosos.

L’aventura de l’últim mes de l’any comença, a la comunitat de mitjans, amb l’estrena del calendari d’advent. Aquest calendari ens proposarà, dia a dia i a mesura que passin les setmanes, tot un seguit d’accions que ens ajudaran a omplir d’al·legria i de bons moments aquest final de trimestre.

Avui, dia 1 de desembre, hem obert amb neguit i algunes papallones a la panxa el primer sobre del calendari d’advent i, sabeu quina és la proposta que ens ha fet?

SORTIR A BUSCAR EL TIÓ!

Com podreu imaginar, no ens hem pogut estar de sortir pels voltants de l’escola a la recerca del tió. La troballa no ens ha fet esperar gaire i ja tenim el nostre tió a la comunitat.

Els propers dies ens esforçarem a mantenir-lo ben calentet i alimentat.

Gràcies per deixar que cuidem de tu, estimat tió!