Tornada a l’activitat

Les vacances ja s’acaben!

L’escola torna a obrir les portes el dia 1 de setembre, reprenent les activitats dels mestres, d’administració i de consergeria.

Us detallem a continuació horaris i activitats que heu de tenir en compte aquests primer 15 dies de setembre:

• 1 de setembre: retorn a l’activitat de mestres, administració i consergeria.
  • del 4 al 6 de setembre: entrevistes personalitzades de P3.
  • 6 de setembre: dia reservat per folrar llibres nous. Necessitem el vostre ajut!! Gràcies.
  • 7 de setembre: a les 17.00 l’AMPA i les empreses de menjador i extraescolars estaran al centre per la venta de roba i resoldre possibles dubtes.
  • 8 de setembre: de 9 a 10 obrirem les portes de l’escola per tal que pugueu conèixer la classe i el tutor o tutora dels vostres fills i filles.
  • 12 de setembre: Inici de les classes amb horari de 9 a 12.30 i de 15 a 16.30. Inici de l’adaptació de P3.

De l’1 al 8 de setembre l’horari de secretaria serà de 9 a 11 i de 12 a 14.

Us desitgem un molt bon curs a tothom!!