Tastet de fruits de la tardor

Avui, durant l’hora d’esmorzar, els alumnes de Cicle Superior de l’escola hem pogut gaudir d’un tastet de diferents fruits de la tardor.

Hem degustat diferents fruites, des de les més conegudes com la pera i la poma, passant pel raïm, mandarina o la taronja, i acabant amb els productes més típics de la tardor com la magrana, el moniato o el kaki persimon, tot un descobriment per alguns dels nostres alumnes.

Ens ho hem passat bé degustant aquests aliments i hem contribuït a celebrar també el dimecres dia de la fruita a l’escola!

Us animem a seguir portant fruita per esmorzar i us volem desitjar una bona Castanyada, que els alumnes de 5è i 6è demà ho celebrarem fent una ruta per la muntanya!

Cliqueu aquí per poder veure les fotografies!