S’HAN ACABAT ELS PAPERS!

ALERTA PER TOTS ELS PARES I MARES, S’HAN ACABAT ELS PAPERS!

Ara que tenim la magnífica aplicació TokApp, que el vam canviar pel Bynapp que era l’antiga aplicació per mòbil i tauletes, deixarem d’enviar físicament les circulars.

El passat dilluns 5 de Novembre ja va començar a ple funcionament el TokApp School.

Per fi la podrem començar a fer servir!

Descarregueu l’aplicació i no us perdreu ni una novetat! La trobareu disponible al vostre distribuïdor d’aplicacions ja sigui a la APPSTORE d’Apple, com a la PLAYSTORE d’Android. Recordeu que el nom de l’aplicació és TokApp School i ha de tenir aquesta icona!

Si teniu alguna dificultat per instal·lar-la passeu per secretaria perquè us podem ajudar a resoldre aquest problema.

Si el vostre dispositiu mòbil no permet la instal·lació d’aquestes aplicacions, passeu també per secretaria per poder acordar una forma d’enviament de  les notificacions.