PROJECTE DE CONVIVÈNCIA: LA VISIÓ DELS ALUMNES

Durant aquest curs escolar els i les alumnes de l’escola han estat pensant i reflexionant sobre la convivència.

Dins del marc legal que ofereix el departament d’ensenyament, enguany l’escola vol seguir treballant en l’elaboració d’un Projecte de Convivència on totes les parts implicades de la Comunitat Educativa puguin opinar i dir la seva en aspectes relacionats amb el clima i el benestar de les persones que conviuen i cohabiten a l’escola.

Durant aquestes setmanes, els alumnes, hem estat reflexionant sobre quins han de ser les propostes que com a alumnes volem contribuir a l’elaboració d’aquest projecte.

Aquí podeu veure un exemple d’un grup de 5è realitzant aquesta tasca en grups cooperatius.

Esperem que ben aviat rebreu aquestes propostes!

Grup de 5è elaborant propostes pel projecte de Convivència