PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

A partir el 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

Davant la crisi sanitària de la COVID-19 el Departament d’Educació promourà l’entrega de sol·licituds de forma telemàtica a través d’internet. Podreu fer servir la pàgina web preinscripcio.gencat.cat per fer tot el tràmit online.

Per aquelles famílies que no tinguin els mitjans per realitzar la sol·licitud de forma telemàtica s’habilitaran els dies 19, 20, 21 i 22 de maig per poder entregar-la de forma presencial. Caldrà sol·licitar cita prèvia per realitzar el tràmit a través del web del centre (properament) o del web del Departament d’Educació. Caldrà seguir les indicacions que trobareu a la següent pàgina: SERVEI PRESENCIAL PREINSCRIPCIÓ 20-21. MOLT IMPORTANT!!

Trobareu més informació als següents enllaços:

Nota de premsa del Departament d’Educació (07/05/2020).

Pàgina de la Preinscripció del Departament d’Educació.

Presentar sol·licitud online.

Preinscripció 2020-2021 (Pàgina web de l’escola).

SERVEI PRESENCIAL PREINSCRIPCIÓ 20-21. MOLT IMPORTANT!!

OFERTA INICIAL PREINSCRIPCIÓ 20-21

Per qualsevol dubte podeu escriure un correu electrònic a l’adreça a8016938@xtec.cat