PORTES OBERTES

S’acosta un moment molt important en el procés educatiu dels vostres fills i filles: el pas a l’escola. És per això que des del centre volem que conegueu el nostre Projecte Educatiu i pugueu visitar els espais. El format de les Portes Obertes serà presencial (en horari no lectiu) i el calendari serà el següent:

• Dimarts 1 de març a les 17h
  • Dimecres  2 de març a a les 17h.

Tot i que recuperem el format presencial, ho fem amb mesures excepcionals, seguint les recomanacions del Departament d’Educació i de Salut:

• Caldrà demanar cita prèvia al següent formulari o a través del telèfon de l’escola (937708567).

CITA PRÈVIA

• Les xerrades es faran a l’exterior o en un espai suficientment ventilat i que asseguri la distància mínima interpersonal.
  • Les visites a les instal·lacions seran amb grups de 10 cites.
  • L’assistència d’infants no és possible.

Com molt bé sabeu, no pot assistir a la visita al centre educatiu cap persona que presenti simptomatologia compatible amb la covid-19, ni que tingui una prova positiva per covid-19 o hagi estat designada com a contacte estret d’un cas positiu en els 7 dies anteriors i que tingui indicació de quarantena. En cas que se sigui un contacte estret immunitzat, és recomanable disposar d’un TAR negatiu per participar a la visita.

Podeu avançar els vostres dubtes sobre l’escola i/o sobre el procés de preinscripció en el següent formulari:

DUBTES I PREGUNTES