PETITS GRANS INVESTIGADORS

REFLEXIONEM, ENS PREGUNTEM I INVESTIGUEM!

Els alumnes de 5è C dins de la classe de Coneixement del Medi es van començar a fer preguntes relacionades amb el tema que estàven desenvolupant, l’aparell digestiu i escretor. A partir d’aquests dubtes, els alumnes van decidir que volien investigar i respondre els enigmes que s’havien plantejat.

És per això, que després de molt d’esforç, treball i dedicació hem volgut convidar als pares de la classe a que vinguin a escoltar les meravelloses exposicions orals conseqüència d’un treball de cerca i d’investigació.

Per tenir un petit tastet del què fem i com ho hem fet us adjuntem un vídeo d’un dels sis grups que, dimecres dia 8 de març, a les 15:45 de la tarda, exposaran el seu treball.

Us hi esperem!